Репозиторий Dspace

Pareto's Principle as a Tool of Transition From Classical to Innovative Models of Education

Показать сокращенную информацию

dc.contributor.author Taikulakova, Gulnura
dc.date.accessioned 2017-07-21T11:24:39Z
dc.date.available 2017-07-21T11:24:39Z
dc.date.issued 2015-11-12
dc.identifier.issn 2048-9021
dc.identifier.uri http://repository.almau.edu.kz/xmlui/handle/123456789/1507
dc.language.iso en ru
dc.publisher ACAD CONFERENCES LTD, CURTIS FARM, KIDMORE END, NR READING, RG4 9AY, ENGLAND ru
dc.subject innovational education model ru
dc.subject monitoring of teaching quality ru
dc.subject qualitative education ru
dc.title Pareto's Principle as a Tool of Transition From Classical to Innovative Models of Education ru
dc.title.alternative Proceedings of the 11th European Conference on Management Leadership and Governance (ECMLG 2015) ru
dc.type Article ru


Файлы в этом документе

Данный элемент включен в следующие коллекции

Показать сокращенную информацию

Поиск в DSpace


Расширенный поиск

Просмотр

Моя учетная запись